Pages

3 October 2016

Unleashed

 suited_03
That cunt’s been let off his lead. He got his divorce papers last week and now he’s suited, booted and off up the toon on the razzle. I wish ah wiz in his shoes – no that I want tae split wi the misses like – ah’d jist want one night o’ freedom tae recapture the youth I never had. 

I missed out on the sexual revolution – there wiz nae sexual revolution where I stayed; if ye goat a lassie up the duff ye were fucked fur life. I widnae change a thing mind you, but every now and then a man gets tae thinking about excitement, adventure an that. 

See these birds noo they are up fur it just as much as we are. Wiznae like that in my day; ye were a whore if ye went wi a man out of wedlock. We all did it and we a’ goat caught tae. Back then nae decent lassie went oan the pill so we were stuck wi rubber johnnies; it was like making love in a wet suit. It was Russian roulette if ye went without though, but everybody did; the majority of new brides had a bun in the oven. I doubt there’s been a virgin bride round here since nineteen sixty three.

I wonder where he’s goan. I huvnae been up the toon since a goat married. It’s all changed though – it’s all clubs instead eh pubs. They say the place is hoachin wi fanny just ripe for the asking. I widnae know where tae start it’s been that long. They say he’s a ladies’ man and that he never let his wife get in the way of a gid time; that’ll be why he’s single now. I could never dae that – cheat oan the wife ah mean. It wid crush her if I wiz tae dae that. Aye he cuts a fine figure in his brand new suit. I reckon the bastard fancies himself – big heeded prick. Come tae think of it – ah never did like the cunt in the first place.
.

No comments:

Post a Comment